[rev_slider alias="classic-slider"]
درباره ما

نمایندگی ترابی بیش از 70 سال پیش پا به عرصه صنعت بیمه گذاشت .

مرحوم تقی ترابی که خود پایه گذار سندیکای نمایندگان بیمه ایران بود طی سالیان متمادی خدمات شایانی دراین صنعت ارائه داده است ؛ پس از وی از سال 1363 تا به امروز این نمایندگی توسط فرزندان آن مرحوم مدیریت گردید و درسال 1399 شرکت خدمات بیمه ای سفیران آرامش آینده که به عنوان یکی از شرکتهای وابسته به شرکت سهامی بیمه ایران میباشد فعالیت خود را با مدیریت خانوادگی ترابی آغاز نمود.

که با ایجاد ارتباطات پویا در دفاتر فرعی کشور توسط پرسنل توانمند وکارشناسان فنی  و بازاریابان حرفه ای مشغول خدمات رسانی به هموطنان عزیز کشور میباشد که با لطف و عنایت پروردگار توانسته است خدمات درخشانی را به بیمه گذاران ارائه فرماید.

خدمات مشاوره ای و کارشناسی های موفق در امور بیمه ای که موجب صدور تقدیرنامه هایی از جانب شرکت سهامی بیمه ایران گردید خود نشانی از تلاش بی وقفه خدمات رسانی این نمایندگی است.
کادری مجرب و نیروی متخصص و جوان با همراه داشتن اطلاعات و فن آوری روز موجب گردیده تا توانائی این نمایندگی را جهت ارائه خدمات بیشتر در انواع رشته های بیمه ای فراهم آورد.

این نمایندگی با ارائه پوششهای جدید بیمه ای که متناسب با نیاز فعالیت های روز اقتصادی بیمه گذاران می باشد به منظور کاهش ریسک موجبات کاهش فشارهای روحی و روانی ناشی از حوادث احتمالی را برای هموطنان گرامی به ارمغان خواهد آورد.
در این سایت سعی شده تا انواع بیمه ها، تعاریف و قوانین بیمه ای را مختصراً توضیح داده تا شهروندان بتوانند تا حدودی جواب سوالات اولیه بیمه ای خود را بیابند. همچنین امکان تکمیل نمودن فرم های پیشنهاد بیمه ای جهت خرید انواع بیمه نامه بصورت آنلاین نیز مهیا گردیده تا مشتریان با آسودگی بیشتر از خدمات این نمایندگی استفاده نمایند .